laukas

 

…Kai vėjas lūpom švelnumo pilnom

mylavo ražienas

ir širdį man kvietė dangun,

sėdėjau ten dieną ir visą rytą

ir mintį vieną verpiau:

pas tave mane, die,  pas tave..

… Kai vėjas mostais rūsčiais

kitądien grūmėsi

ant ežero su mano valtim,

kur trūko man’ galvelei pusrutulio vieno,

o kitas plūdos su bangom-

kodėl tau pas tėvelį nesimiega,

tu amžina tu nesibaigianti kvailutė,

…Ir tik kai tavo bokštą aš tolybėj pamačiau

(audra juk nenurimo), aš apsukau laivelį

o jau ant kranto,

po valandų ir valandų irklavimo,

juokiausi taip!

Ir tiktai vienas tu girdėjai –

nepražuvai…  sveika parvykus..

…Tikėjausi, kad amžiams liksiu pas ražienas,

bet nežinojau dar tada jauniklė,

kad metų laukia šitiek daug,

dar tiek tų vėjų, tiek

tų horizontų ežerų

ir bokštų, ir viešpatėlių netikrų..

…Bet vėjas kai suvers ant džiaugsmo siūlo

visus metus, ir ašaras ir juoką,

ir svają tarp ražienų,

ir nežinios viršūnes, persmeigusias dangų,

ir kai aš vėl pati nepastebėjusi prieisiu,

ištiesiu žvilgsnį savo rimstantį ir tarsiu –

visa ir netgi tai, ir kelias pas tave

per amžius yra viena

 

sielosmintys

Trumpai apie save. Mano vardas yra Indrė Larssen. Gyvenu Norvegijoje, nors visada sakiau, kad gyvenu dviejose šalyse. Stebėdama jaunus Lietuvos veidus, jų veiklą, kūrybą, vis labiau ir labiau degu noru gyventi Lietuvoje. Gal kada tai pavyks ir fiziškai, bet širdimi aš ten esu. Anykščių krašto žmonės ir tie, kurie tuomet domėjosi jaunųjų literatų kūryba, pažinojo mane kaip «penkiolikmetę, kuri parašė romaną». Tų romanų iš tiesų buvo keturi. Už kalbos vaizdingumą lietuvos rašytojai skyrė pirmąją M.Katiliškio premiją. Paskui stojo ilga tyla. Dabar mėginu grįžti prie kūrybos žodžiu. Tik tuomet mane domino veisliniai šunys, arkliai, ir paauglio svajonėse gyvenantys personažai. Po dvidešimties metų interesai pasikeitė, žvilgsnis pakrypo vidun ir ėmė ieškoti grožio mažuose reiškinėliuose. Tad susilpnėjo poreikis didelių apimčių kūrybai. Tiesiog dalinuosi tuo, ką esu supratusi, ir ypač pajutusi. Kviečiu susipažinti su mano kukliomis eilutėmis.
Įrašas paskelbtas temoje Uncategorized. Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

